IRC SeracXC kevlar. Nowa opona, wreszcie się udało. ![](http://photo.bikestats.eu/p9951/wroclaw_zoo_gary_fisher_sztuka_ulicy_rower.jpg)
Mur Zoo ma nieograniczoną pojemność na graffiti. Pojawiają się nowe malunki. Na prawdę ciekawe.
![](http://photo.bikestats.eu/p9949/wroclaw_zoo_sztuka_ulicy.jpg)
![](http://photo.bikestats.eu/p9950/wroclaw_zoo_sztuka_ulicy_oczko.jpg)
Zima wróciła do Wrocławia. Jak widać rowerzyści się nie przejęli. Tutaj wygląda mi to na panaracer XC, ale pewności nie mam;)
![](http://photo.bikestats.eu/p9948/wroclaw_zima_slad_opon.jpg)
Zakupiłem oponkę IRC SeracXC 1.95 wersja kewlarowa. Znaczy lekka i zwijana(przy okazji). Faktycznie szybko się jeździ.
Nie wiem czy na kacu mam więcej mocy, czy różnica w oporach toczenia slicka 1.5" i IRCa 1.95" jest taka mała - 40km/h po Wrocławiu rozwijałem bardzo przyjemnie :)
Oponka na tył, zobaczymy jak się sprawdzi na maratonach. Zapowiada się ciekawie. Pan w sklepie powiedział, że dobrze czyści się z błota.
Jak wozić oponę na plecach![](http://photo.bikestats.eu/p9952/wroclaw_slick_opona_na_plecach_rower.jpg)
Oczywiście można sobie przewiesić przez szyje i tak się toczyć przez miasto, ale mało to wygodne. Pełną swobodę zapewni nam
zachachmęcenie opony na plecaczku:)
Opony drutowe zachachmęcamy, jak na zdjęciu:
1. Czyli robimy ósemkę i składamy.
2. Prawie każdy plecak ma paski biodrowe, używamy ich do chachmęcenia.
3. Zestaw gotowy do spożycia.
Wersja z oponą kewlarową jest ciut bardziej skomplikowna(niestety zdjęcia brak, ale da się!). Jak mamy miejsce w plecaku to do plecaka. Jak nie mamy miejsca, to plecak(jeżeli jest wąski jak ten mój) owijamy oponą w poprzek i dokładnie zachachmęcamy paskami i gotowe.