Pasterka Camp, treningi biegowe w górach

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · Komentarze(0)
Kategoria Zdjęcia, Zima

Pasterka zaprasza!

Wybraliśmy się na weekendowe treningi biegowe w Pasterce. Treningi intensywne i wymagające. Chyba nigdy w tak krótkim czasie nie zrobiłem tak dobrych jakościowo treningów :)
Skutki odczuwam w dalszym ciągu, kilka dni po ostatnim mocnym treningu w sobotę.
Zdjęcia udało mi się zrobić tylko dlatego, że był to drugi trening w ciągu dnia - biegówki.

Mateusz mierzy się z górą...wzrokiem!

Marek testuje ślad

Ogólna wesołość przed białym biegiem

Trenerzy Piotr Hercog i Marcin Świerc udzielają ostatnich wskazówek przed kolejnym odcinkiem ;)

Faceci w rajtuzach!

Pełne skupienie Danka

Poszli!

Treningi rozpoczęły się w piątek rano od rozgrzewki i skipów, po południu biegówki.
W sobotę rozgrzewka kilka kilometrów i moooocne interwały 10 x 3min z 3min przerwą.
Po południu siłownia, basen, sauna sucha i mokra, mrożenie mięśni lodem i tak dwie serie :) W niedzielę lekki trening na biegówkach 24km :)

Zyskaliśmy sporo praktycznej wiedzy jak trenować, jak odpoczywać(nie na kanapie!), jak przygotować się do startu w zawodach.
Więcej o obozach biegowych w Pasterce

Kolejna relacja foto-video Pasterka Trail Running u Daniela.