Zima zima we Wro

Piątek, 7 grudnia 2012 · Komentarze(6)
Kategoria Bieganie, Zdjęcia

Dzisiaj trzeci raz w tym tygodniu udałem się do roboty biegiem.
Chyba mogę powiedzieć że się wkręciłem. Taki sposób jest znacznie wygodniejszy niż specjalnie wybieganie na pętelkę.

-4st to jeszcze nie jest wyzwanie. Daje się biegać w butach z siateczki bez skarpet.

Na zdjęciu u góry ujęcie z amatorskiego wideo w Jańskich zeszłej zimy. Montuję jakiś długometrażowy film ok 16 sekund, ale dynamiczny.
Dzisiejszy dystans dzielę na dwa - w tą i z powrotem.

Obrodziło świetnymi biegami górskimi w 2013. Buduję formę, ognie szczęścia.

Dzięki!

wilk 13:43 piątek, 14 grudnia 2012

Dzięki za info, konto zablokowane

blase 12:47 piątek, 14 grudnia 2012

Ja w zupełnie innej sprawie, przepraszam że tutaj, pisałem na forum, ale nie ma żadnego odzewu.

Czy jest szansa, że konto Superwymiatacza zostanie skasowane? Nie dość że facet jawnie kłamie - to robi to złośliwie insynuując że rowerzyści z Elbląga, którzy są na czele listy oszukują. Takie zachowania rozwalają całą ideę tych statystyk, psują zabawę tym którzy lubią się w ten sposób bawić, szczególnie rażące jest to zimą, gdy pokonanie trasy > 200km to spore wyzwanie. Wczoraj do przejechanej trasy w Góry Świętokrzyskie dołożyłem specjalnie kilka dodatkowych km po Warszawie, żeby oszusta przynajmniej z "okienka" usunąć - dzisiaj jak było do przewidzenia wstawił jeszcze dłuższy wpis.

wilk 19:38 czwartek, 13 grudnia 2012

Ta zima na fotce to jakas taka mainstreamowa, hehe. No to czekamy na tą superprodukcję :)

k4r3l 15:38 sobota, 8 grudnia 2012

Bieganie bez skarpet w zimie ma tę zaletę , że ich brak działa jak doping.
Nie wiem tylko czy ów doping nie jest na liście środków zabronionych .

Jurek57 08:36 sobota, 8 grudnia 2012

Ach! Ja też w przyszłym tygodniu zaczynam biegowo do pracy- w styczniu sporo wyzwań górskich czeka, trzeba podreperować formę :)

Na ekstremalne warunki mam biegowe Icebugi z kolcami- mam nadzieję, że się nie przydadzą zbyt szybko.

maratonka 23:35 piątek, 7 grudnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa isiet