Ślęża zdobyta

Sobota, 30 czerwca 2012 · Komentarze(6)
Wycieczka na Ślężę z Jurkiem i Krzyśkiem. Wrocław - Ślęża - Wrocław, wyszło 105km. Chłopaki trochę mniej kilometrów, bo startowali z Bielan, ale upociliśmy się po równo:)

Polecam obszerny opis u Jurka oraz u Krzyśka(dzięki chłopaki!).
Bardzo fajna wycieczka, bez napinania się, spokojnie. Cały dzień w siodle ze smakowaniem lodów w Sobótce i ciastek w Rogowie.

A Olga na to 201km...

W drodze do celu zwiedzaliśmy podwrocławskie wioski i różne nawierzchnie. Na Ślężę mieliśmy ponad 50km.

Podjazd na szczyt Ślęży w taki upał stanowił spore wyzwanie:)

Na szczycie jeszcze trochę wspinaczki, wyżej i wyżej...

O dziwo nie wiało i spędziliśmy na wieży kilka minut.

Pakowanie i odpoczywanie, ja miałem jeszcze 8km.

Dorożka na Karkonoskiej! Fotka spod pachy przy dużej prędkości ;)

Następnym razem liczymy na większą frekwencję ;)

Trasa: Bielany Wrocławskie - Zabrodzie - Nowa Wieś Wrocławska - Biskupice Podgórne - Tyniec Mały - Krzyżowice - Solna - Olbrachtowice - Rogów Sobócki - Sobótka - przełęcz Tąpadła - Ślęża.
Powrót: Sobótka - Wrocław szybko i wygodnie.