UMK rekonesans #2

Sobota, 4 stycznia 2014 · Komentarze(5)
Kategoria Zima, Zdjęcia, Bieganie
Drugi z kolei rekonesans trasy Ultramaratonu Karkonoskiego na odcinku Karpacz - Budniki - Okraj - Śnieżka - Dom Śląski - Karpacz. Tym razem zebrała się całkiem spora ekipa 9 chłopa + pies BADI, który nie takie dystanse robił.
Start wczesnym rankiem o godzinie 7 rano(żeby to osiągnąć trzeba było wstać o 430 w sobotę...)

W oczekiwaniu na resztę ekipy na szczycie, pogoda piknikowa, zero wiatru, jak nie na Śnieżce.

Zima trzyma! Zbychu podziwia.
Podśmiechujki z tych, którzy jeszcze męczą się na łańcuchach Śnieżki

Perfekcyjna widoczność na góry i tłumy turystów ślizgających się na lodzie(raki zalecane).

Następny rekonesans trasy, jak tylko nadarzy się okazja :)

Robert już jesteś umówiony na przyszłość - niedziela 5 rano:)

blase 15:41 środa, 8 stycznia 2014

Cześć, Wy się jakoś umawiacie? Mnie uciekło (mały żal, bo i tak nie byłbym w stanie się ruszać). Pytam na przyszłość.

robert59 15:17 środa, 8 stycznia 2014

Nono nawet śniegu jest trochę na Śnieżce :)

Pixon 08:37 środa, 8 stycznia 2014

Nie jest łatwo rano wstać, ale czasem trzeba spróbować, żeby później wiedzieć że się da:)

blase 22:20 wtorek, 7 stycznia 2014

Coś pięknego! Poza tym, jak patrzę na godzinę pobudki, to aż mi wstyd, że się nie mogłem zebrać w sobotę przed 6 :D

k4r3l 10:09 wtorek, 7 stycznia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc