Biegowo i rowerowo w jeden dzień

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · Komentarze(6)
Dzień zaczął się mocno biegowo o godz 9. Trochę z rozpędu zdecydowałem się podjąć próbę i przebiec 30km. Wątpliwości były, bo ostatnio bolały mnie piszczele, ale po prawie 500km na rowerze z wyprawą dookoła Polski bóle ustąpiły jak ręką odjął.

Ostatecznie dystans wyniósł ok. 29,5km w czasie 2:47, w sumie ponad 3 godziny na trasie w towarzystwie biegaczy ze ścieżek biegowych Nike.
Trasa biegu była dosyć pokręcona. Najpierw wzdłuż Armii Krajowej, potem przez ogródki działkowe, przez kładkę na Oławie, mały lasek, potem przecięcie ul Niskie Łąki. Następnie wałami obok ZOO i do parku Szczytnickiego, chwilę później stadion Olimpijski. Ze stadionu na wały i duża pętla między mostami Swojczyckim i Jagiellońskimi i potem jeszcze most Szczytnicki i dalej parkiem do stadionu. Powrót na Gaj podobną trasą, chociaż pogubiliśmy się z kolegą w lasku przy kładce.
Próba na tym dystansie udana, jest podstawa do maratonu.
Trasa na mapce

Jak już nogi nieco odpoczęły pojechałem rowerem na małe zakupy. Bardzo lekko bo kręcić się nie chciało.

Przy okazji:
Na blogu Parkowanie po wrocławsku o naszych wrocławskich DeKLach pojawił się nowy wpis odnotowujący moje spotkanie III stopnia.

Kierowcy strzeżcie się już jutro jadę do pracy i mijam po drodze kilka śmieszek rowerowych uzbrojony w spust i migawkę.

Dzięki Michał, tak jakoś się udało. Chciałem się upewnić czy w razie czego dam radę doczłapać na 42 ;)

blase 21:20 poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Ładny dystans! :-D
Poza imprezami nie chce mi się tak daleko biegać ;-)
Poza DeKLami są jeszcze DeBiLe ;-)
Pozdrawiam

WrocNam 19:59 poniedziałek, 17 sierpnia 2009

@Galen nie żeby od razu wkręciło na maksa, ale może uda mi się przebiec maraton, a do tego trzeba trochę potruchtać.
Co do 23 sierpnia i maratonu w zieleńcu, to chyba jedziemy wtedy na jakąś impreze biegową ;]

blase 11:22 poniedziałek, 17 sierpnia 2009

blase wymiatasz! Widzę, że bieganie wkręciło Cię na maxa. Super sprawa :]
P.S. Wybierasz się może do Zieleńca?

Galen 11:12 poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Nie ma sprawy znalazłem przyczynę problemu

blase 07:22 poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Witam wczoraj pomyliłem sie troche w danych godzinowych jak bys mogł mi znow zaakceptowac wycieczke bym był wdzieczny pozdrower :D

Muchozol 06:32 poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz