Tour de France vs. Tour de Pologne

Piątek, 24 lipca 2009 · Komentarze(7)
Tour de France 2009 jest już 96 wyścigiem.
Wyścig wystartował 4 lipca w Monaco i zakończy się po 21 etapach w Paryżu. W sumie kolarze przejadą około 3445 kilometrów (dużo mniej niż wyprawa dookoła Polski - 3900km).

Wyścig w liczbach:
- 10 płaskich etapów
- 7 etapów górskich
- jeden etap częściowo górski
- dwie czasówki indywidualne
- jedna czasówka drużynowa
- 3 górskie finisze
- dwa(!) dni odpoczynku(o dwa więcej niż Wyprawa Dookoła Polski!)
- zero przyczepek rowerowych(to aż o trzy mniej niż wyprawa rowerowa dookoła Polski)

Etap 7 na mapie w bikemap.net(właśnie dodałem wsparcie dla map z tego serwisu). Żeby wkleić mapę z bikemap należy wstawić do wpisu tylko adres URL mapy, czyli np.: www.bikemap.net/route/231923 poprzedzone http:// Cały link widać w prawym dolnym rogu poniższej mapki (logo bikemap.net). Nie wklejamy żadnego kodu html, ramek czy czego tam jeszcze. Tylko i wyłącznie adres URL do mapki. Warto przed dodaniem wpisu skorzystać z ikonki "Podglądu" i zobaczyć, czy mapka prawidłowo się wkleja.

Tour de France vs. Tour de Pologne na mapach
Oficjalna mapa całego wyścigu poniżej. Szczegółowe informacje o wyścigu znajdziecie tutaj.

Mapa poglądowa Wyprawy Dookoła Polski - szczegółowy opis trasy dla chcących się przyłączyć!

Szczegóły wyprawy rowerowej możecie śledzić na oficjalnej stronie dookolapolski.xn.pl
Relację na żywo oraz zdjęcia można podziwiać za pomocą blipa. Warto dodać do obserwowanych ^dookolapolski oraz ^dookolapolskifoto.

Dzisiaj ekipa zwiedza Bieszczady, właśnie pili piwo w znanej Siekierezadzie, a Młynarz kolejny raz podczas wyprawy zerwał łańcuch.

Moje prywatne dzisiejsze "rowerowanie" sprowadzało się do dojechania do pracy i jakże optymistycznego powrotu z pracy na weekend. Przejechałem całe 10km, całe mnóstwo.

Wielkie dzięki za wsparcie biegowych map!
Pozdrawiam

WrocNam 18:45 niedziela, 23 sierpnia 2009

WrocNam żadne zaśmiecanie.
to faktycznie ten sam serwis wystarczy dodać ten sam schemat dla tej nazwy domeny.

z ekipą spotkałem się w Międzyzdrojach, dzisiaj rano wróciłem z Jasienia.
Było świetnie. Wyprawa zakończyła się perfekcyjnie o czasie, co do minuty

blase 21:18 środa, 12 sierpnia 2009

Czy dałoby się też dać wsparcie dla www.runmap.net? Na jednym zestawie hasło/nick można pracować tu i tu.
Nie chcę zaśmiecać mapowego serwisu rowerowego trasami biegowymi.
Pozdrawiam i miłego rowerowania z Ekipą.

WrocNam 09:31 niedziela, 9 sierpnia 2009

Super pomysł miałeś, blase :)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w Szczecinie... no chyba, że będę miała ospę :(((

kosma100 11:47 niedziela, 26 lipca 2009

Dołączam do nich w Szczecinie:)
Zazdroszczę Wam że mieliście okazję jechać razem w górach.
Macie bardzo fajne relacje, które dodają smaczku całej wyprawie:)

blase 22:29 piątek, 24 lipca 2009

Super porównanie - ja napiszę że Nasza wyprawa jest bezkonkurencyjnie lepsza od TdF :)))

Van ma rację - w ekipie jest fantastyczna atmosfera ... bardzo ciężko mi było się odłączyć 19 lipca ... i skutek miałem taki, że musiałem wsiąść dodatkowy dzień urlopu ... i to nawet nie pomogło bo pierwszego dnia do roboty zaspałem blisko ... 3 godziny :D

JPbike 19:53 piątek, 24 lipca 2009

Ciekawe porównanie :) Właśnie szukalem jakiegoś dobrego serwisu dla rysowania trasy na mapie, a tu proszę znalazłem, dodatkowo współpracuje z BS :)

Piwo ekipa Młynarza to pije codziennie, jak nie jedno, to trzy :P Warto się dołączyć, wesoła atmosfera jest :)

vanhelsing 18:32 piątek, 24 lipca 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang