Test koszulki rowerowej bikestats.pl

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 · Komentarze(5)
Widząc co się dzieje za oknem, a działo się niemało...
Niebo nad Wrocławiem, tuż przed rowerowaniem © blas

..postanowiłem(przy okazji wyjazdu na trening) wykorzystać sytuację i przetestować koszulkę rowerową bikestats.
Wokół spieralności brudów z naszych koszulek (produkowanych przez inkdividual.com) powstał już całkiem rozbudowany wątek na forum o koszulkach
Poważne problemy natury estetycznej miała Agenciara. Miejmy nadzieję że się z nimi uporała.
Ja mam mniejszą tolerancję na błotne plamki, jednak w koszulce takiej, jak poniżej w biały dzień się nie pojawię.

testowanie koszulki rowerowej bikestats z inkdividual © blas

Zanim wyszedłem nie padało, za to po kilometrze jazdy byłem przemoczony i oznakowany miejskim brudem z jezdni. Zamieszczam na razie zdjęcie przed praniem, nie oglądałem jeszcze dokładnie, jak to wygląda po wyschnięciu.
Dodam jedynie, że takie techniczne rzeczy piorę za pierwszym razem ręcznie, żeby sprawdzić co i jak. Pranie trwało maks. 5 min bez specjalnych zabiegów.

Efekt prania koszulki będzie do obejrzenia w następnym wpisie.

Straszliwe chmury nad Wrocławiem - podoba mi się to zdjęcie. Zainteresowałeś mnie tymi koszulkami - pozdrawiam ze Szczecina po dwóch burzach ale nie ciężkiego kalibru.

jotwu 14:57 sobota, 4 lipca 2009

Ty Brutalu :)

kosma100 06:43 czwartek, 2 lipca 2009

Blase napisz mi proszę na skrzynkę swoje GG, bo nie wiedząc czemu skrzynka na onecie nie wysyła do Ciebie listów, pisząc : Wystąpił błąd
Twój list nie został wysłany. Kliknij OK, aby powrócić do edycji.

Dałem już to zdjęcie na początek ;)

vanhelsing 16:03 środa, 1 lipca 2009

Aga, jak już napisałem koszulkę wyprałem ręcznie i trwało to 5min. Temp na pewno nie była przekroczona.
Oczywiście test w terenie podwrocławskim też będzie. Nawet wiem, gdzie jest piękne błotko;)

blase 15:26 środa, 1 lipca 2009

Hmm no ja się nie uwaliłam na szosie ;)
to jest test nr 1, ciekawa jestem jak wyjdzie? :D i nie pierz w temp. powyżej zaleceń metki, bo będzie nie fair :)
na test nr 2, wybierz się z Piotrkiem, on wie gdzie ;) macie tam fajne błotko w lasach.... ;]
pozdr ;D

Aga 05:57 środa, 1 lipca 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz