Pumptrack Kili zamiast biegania

Piątek, 7 sierpnia 2015 · Komentarze(2)
Kategoria Video, Zdjęcia
Pumptrack to bardzo fajna rzecz. Nie trzeba pedałować i można jechać i jechać.
Ale spocić się można!
Jakoś w te upały nie było chęci na dłuższy bieg, na krótszy też nie(a Bieg Ultra Granią Tatr czeka!)
Na pumptracku nigdy nie jeździłem, więc czemu nie spróbować. Pumptrack KILI jest...obok Kilimandżaro :)
Pumptrack Wrocław
Raz zahaczyłem o drzewo, raz o glinianą bandę, ale ogólnie bez strat :)

Tak wygląda ślad zarejestrowany przez GPS, raczej niezbyt dokładny skoro jedna pętla zajmuje mniej niż pół minuty.

Tak tak Wrocław przechwytuje znane miejsca Kilimandżaro, Bajkał, Morskie Oko:)

blase 11:42 piątek, 14 sierpnia 2015

Nie wiedziałem, że to się nazywa Wzgórze Kilimandżaro, tak jak nie wiedziałem, że to pumptrack. Wczoraj tam jeździłem ale koła 29" i rama trekingowa nie zachowuje się na tak ciasnych zakrętach najlepiej.

mavic 09:26 piątek, 14 sierpnia 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potoa